Издание за маркетинг, реклама и финанси.

3 уебсайт съвета за малкия бизнес

220 0
Начало » 3 уебсайт съвета за малкия бизнес

Наскоро направихме проучване в социалните канали на MarketKing.bg, както и на моя личен профил в Инстаграм (@Aptrail), където попитахме аудиторията си: “Може ли да бъде един бизнес успешен в днешно време без уебсайт?”. 90 процента от нашите последователи отговориха, че не може в днешно време един бизнес да няма уебсайт. Ние също сме съгласни с това.

Но, какво ако имаш уебсайт, а той не подпомага продажбите или присъствието ти онлайн? През последното десетилетие, ние от MarketKing.bg сме създали стотици сайтове за малкия бизнес. Затова реших, че е добре да напиша няколко съвета за собствениците на малки бизнеси. Ето моите съвети за създаване на уебсайт, който да привлива и ангажира клиентите, вместо да ги гони. А първият съвет е доста очевиден…

Отстрани правописните грешки от сайта си

Един от основните компоненти на всеки успешен сайт е текстовото съдържание вътре в него. Винаги когато пускаш ново съдържание трябва да проверяваш за грешки в текста. Аз лично правя доста такива, докато пиша, но се стремя да се поправям и да не пускам статии с правописни грешки. Би си помислил, че това е очевидно, но учудващо доста лесно е да се промъкне незабелязано правописна грешка в някой текст.

От друга страна:

Виждал съм уебсайтове, които изписват неправилно собственото си име или те молят да провериш тяхната “Face Book” страница.

Избягвай малкия шрифт

Хората просто не могат да го четат и ако има куп малък текст в гъст параграф, който не е разбит по никакъв начин, този текст не се чете. Вземи тази статия като пример. Текстът е разделен на кратки абзаци. Има номерирани заглавия. А някои части дори са курсиви.

Виждаш колко лесно се чете такъв тип текст, нали?

Също така, бих ти препоръчал да избягваш някои видове шрифтове. Times New Roman е един клиширан шрифт. Comic Sans изглежда доста непрофесионално, а някои fancy шрифтове дори не се четат нормално.

Трябва сайтът ти да бъде постоянен откъм шрифтовете. Не можеш да използваш един вид на началната си страница и друга на блог страницата, например.

Стимулирай посетителите на сайта с визуално съдържание

Използването на изображения е от изключителна важност при създаването и развиването на един сайт. Избягвай лошите снимки и тези, които са пикселизирани или имат гадно качество.

За да избегнеш такива грешки можеш да прегледаш сайта си преди да го пуснеш онлайн и да направиш каквито и да е промени, за да можеш да изгладиш проблемите с изображенията, които изглеждат опънати, пикселизирани или изрязани на неправилни места.

Много е важно да използваш и свои изображения, когато не си сигурен дали някое, което си намерил онлайн е подходящо и имаш съответните права. Не е нужно да наемаш професионален фотограф, ако си в самото начало. Има страхотни модели телефони, които биха ти свършили прекрасна работа.

Можеш да разнообразяваш и със сток снимки, за които имаш права и си закупил от съответните сайтове.

Когато взимаш логото на дадена социална мрежа за своя сайт, трябва да знаеш, че е важно да използваш правилните размери и най-новите им знаци. Например, да използваш старото лого на Twitter не би било никак подходящо за използване в сайт създаден през 2018 година.

Ако искаш да вмъкнеш бадж или лого на даден бранд, ще бъде много по-удачно, ако използваш изображенията им с прозрачен бекграунд.

Би било много по-професионално, ако белият фон на логото беше премахнат, нали? За щастие, можеш да използваш инструмент като Lunapic, за да премахнеш белия фон отзад на всяка картинка.

Заключение

Надявам се, че тези малки съвети ще ти бъдат от голяма полза. Все пак, целта на уебсайта ти е да подпомага бизнеса ти и да прави продажби.

Като собственик на бизнес, напълно нормално е да нямаш време и умения, за да създадеш и развиваш сайта си. За щастие има професионалисти, които биха ти помогнали със направата на сайт, който да отговаря на всички изисквания, които потребителите биха имали.

PRFirm.bg са страхотни експерти в това, което правят, а една от силните им страни е разработването на невероятни сайтове за клиентски бизнеси. PRFirm е маркетингова и ПР агенция, предлагаща пълен пакет от дигитални услуги.

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.