• За нас
  • Контакти
  • Краудфъндинг 101
  • SIMpatichno.com
  • Аптраил Халил
  • Спортни стоки
  • Футболни прогнози
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
No Result
View All Result
MarketKing.bg
No Result
View All Result
Home Маркетинг

7-те съвета за печелене на клиенти на Джейсън Фрид от Basecamp

Аптраил Халил by Аптраил Халил
10/05/2016
in Маркетинг
0
7-те съвета за печелене на клиенти на Джейсън Фрид от Basecamp

Преди да създаде Basecamp, Джейсън правеше милиони долари, работейки за дизайнерската компания 37signals. 37signals беше известна с това, че преминава границите и правилата. Начинът, по който те се представят пред света и печелят своите клиенти е необясним и уникален.

Преди няколко седмици споделих с теб правилата на невероятния Дейвид Огилви за печелене на нови клиенти. Точно като методите на Огилви, правилата на Джейсън също са толкова величествени и могат да се използват в продаването на всякакви продукти. А и нещата не са се променили много от времето, когато и Дейвид Огилви работеше за “хората”. Ако следваш пътят им, също имаш шанса да успееш по начина, който и те са успели.

Намирам начина за продажби на Джейсън за изключително интересен и вдъхновяващ. Виж само колко е директен и ясен в подхода си за печелене на клиенти. Ето ги и правилата на Джейсън Фрид за намиране на нови клиенти.

Продавай услугите като продукти и премахни бариерите около това какво точно продаваш

Работейки в 37signals, Джейсън създава услугата наречена 37express, където премахва всякакви неясноти около това какво точно продава компанията. В рамките на седмица след старта на тази услуга той продава един-единствен редизайн за изключителната сума – 2500 долара. Това е добра и изгодна услуга, защото става въпрос за нещо, което клиентът знае и иска.

Не хаби сили, претендирайки, че си някой друг

Вместо да крият колко са различни, 37signals показват автентичността си и обръщат голямо значение на това. Те правят така, че различията им да изпъкват.

Не претендирай, че си повече, когато всъщност не си

Какво имам предвид с това? Нека вземем за пример фрилансърите. Ако си такъв, в офертите за работа, не използвай “ние”, а бъди честен с хората и използвай “аз”. Когато започваш дадена задача е лесно да си помислиш, че си професионалист. Но, не трябва да се държиш като в голяма компания, когато всъщност не си. Бъди себе си. Забрави за “ние” в предложенията, а просто използвай “аз”.

Пиши и продавай с кратки предложения

Клиентите мразят да четат предложения от двайсетина страници, както и да пишат подобни текстове. Искаш доказателство? Наблюдавай някой свой клиент, когато чете подобно чудовищно предложение. Всички те четат последните страници, защото се интересуват само от две неща – колко ще им струва и колко време ще отнеме. Ако те получават предложение именно от теб, значи че вече са ти обърнали внимание. Тогава, защо да си губиш времето с дълги предложения?

Наеми себе си и бъди свой собствен клиент

Това ти позволява да експериментираш и да пробваш нови начини за работа. Това е начинът, по който е създаден Basecamp за година и за отрицателно време направи повече пари от много други компании на пазара тогава. Бъди своя собствен клиент.

Не работи с лоши клиенти

По-лесно е да се каже, отколкото да се направи. Да, вярно е. В работата си ще разбереш какво имам предвид. Това с кого работиш е твой собствен избор и въздейства на това колко си щастлив, продуктивен, качествен. Работата с правилните клиенти е от много важно значение.

Знай кога да казваш “НЕ”

За това съм говорил доста в своите статии тук в marketking.bg. Грешните клиенти могат да убият морала, да изгонят добри служители и да ти струват големи възможности. Работата с точните клиенти не е работа – по-скоро удоволствие. Да казваш “Да” или “Не” на клиент е бизнес решение, точно като другите решения, които се налага да взимаш в своя бизнес.

Джейсън и 37signals никога не се страхуваха да покажат подхода си към работата с клиенти. Те винаги експериментират с нови подходи в тяхната работи и обслужването на клиенти.

Tags: basecampДжейсънкак да печелим клиентикак да работим с клиентиклиентиподходи с клиентиработа с клиентисъветисъвети за работачовешки ресурси
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Related Posts

Customer paying for order with phone and pin pad
Маркетинг

3 МОЩНИ психологически тактики, с които да продаваш ПОВЕЧЕ! 📈

Branding concept on a laptop screen
Маркетинг

Науката зад брандинга: Как брандовете ни карат да “мислим различно”?

Google Ads Smart кампании: какво е това и как може да се ползва?
Маркетинг

Google Ads Smart кампании: какво е това и как може да се ползва?

реклама на хазарт
Маркетинг

Как да рекламираш хазарт във Facebook?

Meeting room with marketing plan on whiteboard
Маркетинг

Как да структурираш дигитален маркетинг план стъпка по стъпка?

facebook marketing
Маркетинг

Facebook Campaign Budget Optimization: Всичко, което трябва да знаеш!

Next Post
Брандинг – какво не са ти казвали за него?

Брандинг - какво не са ти казвали за него?

Discussion about this post

MarketKing.bg

MarketKing.bg е онлайн издание за маркетинг, реклама, финанси, бизнес и предприемачество.

Последни

  • 3 МОЩНИ психологически тактики, с които да продаваш ПОВЕЧЕ! 📈
  • Науката зад брандинга: Как брандовете ни карат да “мислим различно”?

Търсене

No Result
View All Result
  • Бисквитки
  • Общи условия

Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забрането! 2013-2019 ©

No Result
View All Result
  • За нас
  • Контакти
  • Краудфъндинг 101
  • SIMpatichno.com
  • Аптраил Халил
  • Спортни стоки
  • Футболни прогнози

Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забрането! 2013-2019 ©

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.