Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Начало » Microsoft ребрандират Bing, Yammer и Skype

Microsoft ребрандират Bing, Yammer и Skype

Алберт Шъм, главен мениджър на Windows Phone Design Studio и Тод Симънс, изпълнителен директор на Wolff Olins, обявиха, че в най-скоро време предстои частично ребрандиране в Microsoft. Изявлението бе направено в Норвегия, на Design Day 2013. Услугите, които ще бъдат ребрандирани са Bing, Yammer, Xbox и Skype.

bing-new-logo

Това са новите дизайни на Bing (ляво) и на някой от другите продукти на Microsoft (Yammer или Skype). Очевидно е, че Microsoft се стреми към същия изчистен и семпъл дизайн, който имат новите лога на Windows и Office. И това е добре, защото новите лога са модерни и иновативни и са доказателство, че софтуерният гигант не се страхува да експериментира.

Всяко едно от текущите лога на Bing, Yammer, Xbox и Skype, изглежда остаряло на фона на текущия дизайн на Microsoft. Подходът на компанията винаги е бил да създава продукти с подобни лога, които все пак да се асоциират със собствен бранд.

Симънс, чиято компания работи с Microsoft от известно време насам, казва, че концепцията за новия външен вид на Microsoft е повлияна от дизайна на Nike.

“Мислехме си за Nike. Когато имаш контакт с продукт на Nike, под каквато е да е форма, винаги го има Nike-ското, нали?… Можеш да го видиш дори без логото.”

Фокусът на ребрандирането са потребителите. Според Шъм и Симънс “хора, обсег и избор” са основните причини за тази промяна. И двамата искат да обединят дизайн, маркетинг, продукт и брандиране в един “хармоничен” пакет. Искат Microsoft да не е просто голям бизнес с продукти, а да бъде бизнес, който представя потребителите, използващи неговите продукти.

По време на презентацията Симънс и Шъм представиха скици как ще изглеждат новите лога. Във видеото по-долу ще видите идеята им за лого на Bing. Симънс казва още, че проектът е огромен риск, най-вече защото ще се ребрандират продукти, използвани от милиони хора. Но пък не можеш да бъдеш иновативен без да рискуваш.

Покажи любов

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.