Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Начало » Как вашето онлайн присъствие може да ви навреди (и как да го предотвратите)

Как вашето онлайн присъствие може да ви навреди (и как да го предотвратите)

Как вашето онлайн присъствие може да ви навреди (и как да го предотвратите)

Големите компании инвестират колосални суми, за да присъстват навсякъде – върху чашата, с която пиете сутрешното си кафе, по време на рекламната пауза на новините по телевизията, сред харесванията на приятелите ви във Facebook, на огромния билборд на път към офиса ви, в резултатите на Google, когато търсите каквото ви е нужно и дори върху гърба на любимата ви парти риза.

Да, те определено са в полезрението ви двадесет и четири часа в денонощието, нуждаейки се само от частица внимание, за да се запечатат трайно в паметта ви.

Във време, когато големите брандове са на преден план, къде стоите вие?

Това е жизненоважния въпрос, който практиката на личния брандинг ви задава. Замислете се върху него, ако искате пълноценно професионално развитие не просто като служител в някоя компания, а като истински професионалист в областта си на експертиза. Имате ли собствена стратегия за брандинг?

Вие вече сте публична личност

Личен брандинг е набор от стратегии и инструменти, с които можете да изградите марка от публичната си личност в интернет. Ако вече имате профил във Facebook, Twitter или Pinterest, значи сте обществен образ, достъпен от всяка точка на планетата ни само с една интернет връзка. Въпросът е как го управлявате.

Не е особена тайна, че компаниите за набиране на персонал проучват кандидатите за свободни позиции в интернет още преди първото интервю, създавайки първоначален психологически профил и събирайки първи впечатления.

Повечето хора сами си причиняват вреди с това, което правят и споделят онлайн

Какво се появява, когато потърсите името си в Google? Какво би помислил човек за вас, когато за пръв път отвори профила ви във Facebook и разгледа последните ви снимки и публикации? Ако досега не сте се замислили, време е да го направите.

Личният брандинг е за всеки

Няма особено значение на каква възраст и позиция сте в момента. Защото винаги има начин да спечелите ценно предимство в гонитбата между куче и котка в един свят на свободната икономика и интензивната конкуренция.

Ако сте студент, в съвсем близко бъдеще ще се наложи да потърсите първата си работа. Публичният ви образ в интернет до някаква степен ще предопредели успеха, който ще постигнете с нейното намиране. Не става само със swag.

Ако сте служител във фирма, нещата могат да потръгнат по неочаквани пътища и да поискате да смените работодателя си. Но имате ли достатъчно конкурентен уеб образ, който да ви помогне да спечелите малкото, но важно предимство при тежката борба за експертиза и талант на трудовия пазар в наши дни?

Ако сте специалист на свободна практика, тогава достатъчно ефективно ли представяте себе си онлайн, за да спечелите вниманието и доверието на повече потенциални клиенти? Или ще позволите на някой друг да го направи вместо вас?

Замислете се.

Покажи любов

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.