Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Начало » 5 мобилни маркетинг предизвикателства, които да очакваме през 2016-та

5 мобилни маркетинг предизвикателства, които да очакваме през 2016-та

773 0
5 мобилни маркетинг предизвикателства, които да очакваме през 2016-та

Първо, За много години на всички читатели на bittsmart.eu. Това е първата статия за новата година и за това започвам с поздравите. Сега нека минем по същество.

Факт е, че през 2015 година времето прекарано пред мобилния телефон е било повече от времето пред десктоп устройствата. Мобилните маркетинг стратегии са се увеличи също така, за да се отговори на този голям интерес от страна на потребителите в световен мащаб. Гледайки към новата 2016 година е нужно да очакваме няколко важни тенденции, които да бъдат използвани от всички маркетинг кампании през годината.

Повишаване на разходите за мобилни реклами

От една страна, компаниите се очаква да отделят повече средства за мобилни реклами – повече от 70 милиарда долара в световен мащаб според Smart Insights. С това увеличение на инвестицията компаниите, организациите и бизнесите се нуждаят, ако вече нямат – ефективни мобилни маркетинг стратегии за тяхното присъствие.

Адаптивни онлайн маркетинг стратегии

Заедно с това увеличаване на мобилното присъствие и мобилните разходи идва реалността и предизвикателствата за ниската степен на конверсия, както и по-високата степен на отпадане, използвайки мобилни устройства. Онлайн маркетинг специалистите е нужно да бъдат гъвкави и да се нагаждат към предизвикателствата, които срещат. Да, нужно е, ако ти си маркетинг експерт, да се опиташ да промениш малко стратегията, за да бъде тя по-успешна. Бизнесът не може да седи и да се надява нещата просто да се случват. Успешният онлайн маркетинг в този си вид на все по-променяща се среда изисква проактивност и иновативен подход при изготвянето на стратегиите.

Сигурност на потребителя

С промяната от десктоп към мобилни приложения, е нужно създаделите на програми да обърнат по-голямо внимание на потребителската сигурност. Компаниите трябва да са наясно с тази промяна и да вземат под внимание сигурността на потребителя, който използва неговите приложения или сайта му. Ако не се обърне внимание на този проблем, компаниите могат да изгубят доверието на своите клиенти, което вреди изключително много на бранда.

Резултатите от търсенето ще се показват повече от страниците

Google от известно време показва и видео клипове в резултатите си от търсенето, така наречения SERP. Заради тази промяна те въведоха и нов вид реклами – видео реклами. Другите търсещи машини и социални мрежи включително Facebook и Twitter добавиха автоматично пускащи се видео клипове, както и такива реклами в своите фийдове. Благодарение на видео рекламите е просто въпрос на време и мобилните приложения да последват тенденцията. Мобилното търсене ще става все по-адаптивно и интуитивно заради начина ни на работа с устройствата.

Увеличаване на потребителското удобство

Ключът за справяне с предизвикателствата на мобилния маркетинг е подобряване на потребителското удобство. Това значи да се осигурят на потребителите повече възможности за плащания, повече възможности за взаимодействия с бранда, както и увеличение на възможностите за по-голямо потребителско ангажиране. Целта трябва да е – през телефона да можем да правим почти всичко онлайн, както и през декстоп устройствата. Хората искат един и същи вид комфорт, свързаност и възможност, когато са на път и използват своите мобилни телефони.

С увеличеното използване на мобилни устройства, с които правим почти всичко онлайн – от пазаруване, чатене, до търсене на нова дестинация за следващата ни почивка. През 2016 ще продължи увеличението на използването на мобилни телефони за сметка на десктоп устройствата.

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.