Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Начало » Кралят на социалните мрежи: топ 5 на най-добрите инструменти

Кралят на социалните мрежи: топ 5 на най-добрите инструменти

Кралят на социалните мрежи: топ 5 на най-добрите инструменти

За наше щастие има доста добри маркетинг инструменти, които улесняват работата на маркетолога. Данните в повечето случаи са най-добрият ни помощник в реализирането на кампаниите в различните социални мрежи.

Те по същество ни казват коя стратегия работи за нас и коя не. Също така ни помагат да разберем нашите последователи или фенове.

Ако продължите да четете нататък ще видите кои са най-добрите инструменти за работа в социалните мрежи, които изключително много ще улеснят вас и клиентите ви.

Collecto

collecto

Ако се интересувате от статистиката в Instagram, Collecto е най-добрия в това отношение. Може да следите почти всичко от панела на Collecto – най-харесвани снимки, най-коментирани снимки и прочие. Доста впечатляващо.

Google Analytics

google-analytics

Инструментът на Google е един от най-използваните в световен мащаб. Над 80 процента от сайтовете в мрежата използват Analytics. Google Analytics позволява анализирането на трафика на сайта ви и дава подробна информация за посетители ви, от къде идват и друга полезна информация. Аз най-много харесвам възможността за следене на трафика от социалните мрежи. Много полезно!

ViralWoot

viralwoot

Един от най-добрите инструменти за Pinterest маркетинг! Viralwoot позволява на потребителите да следят и промотират пинове, да подготвят нови пинове, както и да събират повече последователи. Админ панела показва различни данни като нови фенове, нови пинове и нови харесвания.

Followerwonk

followerwonk

Страхотен детайлен анализ на Twitter активността ви. Followerwonk позволява да видите детайлна информация за вашите последователи и хората, които следите. Може да следите активността си, феновете си, както и туитовете си.

Beevolve

Beevolve

Най-точната дума за Beevolve е – перфектен! Това е инструмент, който ви позволява да следите вашите похарчени пари, както и евентуалната възвръщаемост, която може да имате (ROI).

Стратегията ви в социалните мрежи е много важна. За това е добре да знаете как върви стратегията, която използвате и дали не е нужна промяна в нея.

Ако използвате други инструменти за маркетинг в социалните мрежи, който не присъства в списъка, ще се радваме да ги споделите с нас.

Покажи любов

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.