Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Искаш да се занимаваш с онлайн търговия и търсиш платформа? Знай, че дяволът е в детайлите!

209 0
Начало » Искаш да се занимаваш с онлайн търговия и търсиш платформа? Знай, че дяволът е в детайлите!

В днешно време все повече и повече хора искат да стартират собствен бизнес или да започнат така наречения side hustle. Благодарение на технологиите, с които разполагаме – това може да се случи буквално с няколко клика. Но, не ме разбирай погрешно – първата крачка не значи мигновен успех от самото начало.

Стартирането на онлайн магазин буквално е един от най-предпочитаните дейности. Точно преди няколко дни получихме в Messenger няколко въпроса за създаване на електронен магазин за дропшипинг.

Mоделът с отворен код (open source) доведе до всякакви похвали от хората, които ги използват, особено като се има предвид, че тези системи за онлайн магазини са напълно безплатни, те се управляват и развиват от много хора по целия свят и обикновено можеш да намериш много документация и публикации в блогове, които да те ръководят по пътя към собствения бизнес.

Когато проучваш и избираш някоя от тези платформи за електронна търговия – важно е да решиш вида на опита за развитие, който търсиш. Също така, е добре да помислиш до колко ще се справиш с програмирането, ако има такова.

Търсенето, за да откриеш най-добрата платформа за електронна търговия в необятния интернет е една от нашите цели тук в Marketking.bg.

Има различни приложения за електронна търговия, като тук се спираме на няколко:

Цени

За много хора цената е най-важният фактор, не само когато се решава коя от най-добрите платформи за електронна търговия да се използва, но като цяло, когато става дума за дадена покупка. Лично аз чувствам, че ако ще инвестирам много от времето и енергията си в създаването на собствено онлайн търговско пространство, тогава трябва да има по-важни фактори от това да спестиш  няколко лева от цената на платформата.

Докато Shopify & BigCommerce са платформи, които струват не малко средства всеки месец и то във валута, едно решение като ShopMania Biz би било много по-добро за старт на подобно начинание.

Клиентска поддръжка

Шансовете, че ще имаш нужда от подкрепа в даден момент в кариерата си в електронната търговия е доста голям, следователно е важно да си запознат с различните оферти за поддръжка от компаниите. Повечето от известните платформи предлагат 24-часов съпорт, но лошото там е, че техните служите говорят западни езици, докато ShopMania BIZ е перфектния вариант за всички, които нямат знания на немски, английски и т.н.

Дизайн възможности – възможност за малки сезонни промени на дизайна (ленти с поздрави, смяна на фоново изображение и др.)

Нека да бъдем честни: дизайна има значение и всеки знае, че ако дизайнът не привлече посетителя, тогава има голям шанс той да си купи другаде. В края на деня, ако оформлението на твоя онлайн магазин изглежда ужасно, дори и ако твоите продукти са невероятни, хората няма да обръщат внимание на тях.

Повечето платформи за създаване на електронни магазини предлагат широка гама от различни теми и дизайни, от които потребителя да си избере за създаването на техния онлайн бизнес.

Настройки на начина на поръчки

Все по-често се използва т.нар. “one-page checkout”. Четящите статистики са стигнали до извода, че колкото по-прост и лесен е процесът на потвърждение на поръчка, толкова по-голяма ефективност постигат (повече посетители го завършват). Затова е най-добре да подбереш платформа, която предлага и силно опростени версии на страницата за потвърждение на поръчка.

Когато дойде ежедневната работа по магазина – обработка на поръчки и комуникация с клиенти, е важно удобството, интуитивността, бързото боравене с интерфейса и бързото свикване. Избери платформата, която да ти даде лекота и удобство по време на ежедневното управление на магазина.

Управление на намаления и промоции – с ежедневната работа ще се убедиш как намаленията и промоциите работят т.е. повишават продажбите значително. Потърси платформа, която дава голяма гъвкавост при създаване на промоции и намаления.

И още нещо важно – рекламата и отчитането на резултатите от нея. Подбери платформа, която да дава лесна възможност за реклама още от самия админ панел на магазина – бързи и лесни експорти на продукти, API към рекламиращи партньори, бърз преглед на резултатите от рекламата и др.

В крайна сметка, изборът на подобна платформа остава за теб. Но предварително напиши своето домашно за услугата, която ще ти свърши най-добра работа.

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.