Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Начало » Социални медии за брандове, какво можеш да научиш от Oreo?

Социални медии за брандове, какво можеш да научиш от Oreo?

Социални медии за брандове, какво можеш да научиш от Oreo?

Oreo не е само бисквитка с крем, която има уникален вкус. Следвам Oreo като бранд в социалните медии от доста дълго време и съм наистина впечатлен как добре се справят с ангажирането и забавляването на аудиторията си. Вършат наистина чудесна работа. Всички знаем, че днес ролята на социалните мрежи е ужасно голяма. Те свързват брандовете с техните потребители. Но само присъствието в социалните медии не стига. Трябва и да се прави нещо, което да впечатлява аудиторията ви.

Важно е как брандовете комуникират с потребителите си. Важно е да се знаят техните желания и мисли. Брандове като Oreo и Coca Cola за мен са супер брандове. Но защо те са супер брандове? Защото техните действия в медиите са като пример за останалите. Те разчупват леда между тях и клиентите си.

Оreo имат огромна фен аудитория в социалните медии:

  • Facebook – над 34 милиона фена
  • Twitter – над 161 000 последователи
  • YouTube – над 20 милиона гледания
  • Instagram –над 95 000 последователи
  • Pinterest – над 3 000 последователи (все още се чудя, защо тук са малко)

Но това да имате много фенове/последователи не значи нищо. Важно е да ангажирате аудиторията си. За пример ще дам Oreo и 5 урока, които може да използвате от тях.

Бъдете оригинални и креативни

Социалните мрежи са платформи, които дават доста шансове да бъдем креативни. Може да използвате опции като – видео, текстове, линкове, анкети, реклами, класации, конкурси, снимки и още много други. Най-добра ангажираност обаче създават изображенията. Ето и примера на Oreo (забележете колко споделяния има снимката)

Бъдете емоционални

Друго хубаво нещо за Oreo е, че те са доста емоционални. Те са се научили да показват благодарността си към феновете/последователи си. Oreo правят така, че да се влюбите в тяхната бисквитка. Ето и пример за това как бранда се свързва с феновете си. В случая с Lisa T., която е родена в същата година, в която е създадена компанията. Не е ли това невероятно?

Бъдете забавни

Това често ми напомня за цитата: “Не приемайте живота прекалено на сериозно, никога няма да се измъкнете от него жив.”
Отдих, развлечения, социално взаимодействие, изразяване на становища, са някои от най-популярните причини, защо хората обичат да бъдат в социалните медии. И ако вашата марка говори само за продажба на продукти и техните характеристики, това няма да работи добре в дългосрочен план.

Бъдете провокативни

Един от най-важните начини да се ангажирате с феновете е да продължавате да им задавате въпроси и да ги карате да споделят или коментират вашите публикации. Вижте само колко много харесвания имат отделните коментари. Това не са платени коментари, нали?

Сега е ваш ред! Кажете ни какво харесвате или не харесвате в Oreo? Може да споделите с нас, кои брандове харесвате и как те ангажират вашето внимание.

Покажи любов

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.