Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Как да създадем убийствено продуктово видео?

Начало » Как да създадем убийствено продуктово видео?

Независимо дали продавате продукт или услуга, наличието на видео клипове може да помогне с решението за покупка на вашите потенциални клиенти. А доброто продуктово видео информира и вдъхновява зрителите да вземат под внимание вашата услуга или продукт, както и евентуално да бръкнат в портфейлите си за това.

Във Vimeo на ден се качват хиляди видео клипове, които илюстрират това, което продаваме. Успешните клипове продават много, а в същото време благодарение на тях много краудфъндинг кампании са събирали своята таргет сума именно заради наличието на видео в кампаниите.

Продуктовите видеота помагат и са част от нашия видео маркетинг онлайн. Но как да създадем убийствени клипове, с помощта на които да продаваме по-добре продуктите и услугите си? Продължете да четете…

Контекстът е цар

Не просто показвайте своя продукт, а покажете на зрителите защо той ще им помогне и защо те се нуждаят изключително много от него. Какъв е проблемът, който вашият продукт/услуга решава? Как ще обогати живота на потенциалните му купувачи? Ще ги направи ли щастливи, ако си купят точно от вас? Въпросите са много. Ето как да обогатите видеото си.

Покажи и кажи

Това може да ви звучи доста просто, но в много от случаите нещата наистина са прости. Просто покажете своя продукт във вашето видео и кажете с няколко думи колко важно е то. It’s that simple.

Restrap показват именно това в своя клип на кампанията им в Kickstarter.

Кажете своята история или оставете вашите клиенти да говорят вместо вас

Когато хората гледат продуктови видео клипове, те не искат да видят техническите му спецификации. Те искат да разберат за хората, които стоят зад този продукт или услуга. Ето как го правят хората от Bibliotheca.

Погрижете се за вашата целева аудитория

Много често, когато изпълнителите са на турнета на различни места по света, извикват имената на градовете, в които са обръщайки се към хората там. Аз ви препоръчвам да правите същото във вашите продуктови клипове – фигуративно или буквално! Без значение дали се обръщате демографски или географски към аудиторията. Самата персонализация е много важна във видеото.

Не използвайте тактики на сплашване

Използването на подобни тактики може повече да навреди на бизнеса ви, отколкото да му помогне. Например вместо да плашите родителите, че интернет не е безопасно място за децата им, фокусирайте се върху помагането на семействата да прекарват повече време по между си.

Инжектирайте своето видео с персоналност

Не се страхувайте да използвате продуктовото си видео, за да покажете своята бранд идентичност. Показването на персоналност в клиповете е страхотен начин да се разграничите от милионите други продукти, които се намират там някъде.

Включете призив за действие

Направете, така че потенциалните ви клиенти лесно да могат да купят продукта ви, докато или след като са изгледали видеото ви. Но как? Включете призив за действие, което да ги накара да купят или им покажете някъде в клипа или в описанието начин за покупка.

Пример за добър призив за действие може да видите в клипа на новите часовници Pebble.

Свързвайте…

Твърде лесно да е да говорите ЗА аудиторията си във продуктовите клипове, вместо НА аудиторията си. Целта ви трябва да е да започнете разговор с хората, които стоят зад другата страна на екрана.

В обобщение ще ви кажа, че за да направите един добър продуктов клип е хубаво да включите в него директност, креативност и човечност. В крайна сметка и роботи да гледат клиповете ви, те няма да ги купят.

За повече подобни съвети за вас и вашия бизнес, последвайте ни в нашите социални канали – Facebook; Twitter & Pinterest.

Покажи любов

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.