Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Начало » Как да използваме Tumblr за маркетинг?

Как да използваме Tumblr за маркетинг?

Може да не използвате Tumblr, но със сигурност знаете, че наскоро Yahoo платиха един милиард долара, за да се сдобият с нея. А знаете ли, защо Yahoo оцениха тази социална мрежа толкова скъпо и дадоха толкова много пари за нея? Отговорът е: Tumblr е атрактивен за потребителите поради много аспекти.

Tumblr има над 300 милиона потребители в световен мащаб, като това число се увеличава с всеки изминал ден. Данните показват, че трафика расте със 74 процента за последната година, а 65 процента от тях са на тийнейджъри.

И така, как можете да използвате тази медия за своя бизнес? За да отговори на този въпрос вижте инфографиката, която Neil Patel е създал, за да илюстрира точно това.

howtousetumblrformarketing

Но нека ви дам малко информация за Tumblr. За съжаление само 31 от топ 100 брандовете в световен мащаб използват Tumblr. Но ТИ трябва да го използваш!

Tumblr е малка блог платформа, която привлича младите с неимоверна сила. Именно към този таргет трябва да се стреми и вашия бизнес.

Но какво точно е Tumblr? Сайтът има блог функция като WordPress, социалната функция на Facebook като харесвания, споделяния, хаштагове, следване и други. Също така има и функция като Pinterest – мениджмънт на картинки и създаване на бордове.

Малко статистически данни за социалната медия:

  • 74 процента растеж на потребители спрямо миналата година.
  • 47,49 милиона потребители от десктоп и мобилната версия.
  • 15 процента от всички ползващи интернет.
  • 50 процента от потребителите използващи мобилен телефон.
  • Над 130 милиона блога с тази платформа, докато само 70 милиона използват wordpress.com
  • 12 минути средно прекарано време за потребител.

Демографски данни:

  • 50 процента от Tumblr юзърите са под 25 години
  • 53,5 процента от потребителите са жени
  • 56 процента от посетители на платформата са с колежанско образование

Топ 10 практики в Tumblr

  1. Фокусирайте се върху качествените изображения. 78 процента от съдържанието в тази платформа е от картинки. Именно те се reblog-ват най-често.
  2. Свържете го с вашия главен сайт. Правете го с всеки пост, за да ангажирате повече потребители.
  3. Фокусирайте се върху много малка ниша. Например блог за: “Инциденти на китайски хипстъри.”
  4. Свържете своите изображения с Tumblr блога си.
  5. Следвайте други блогъри използващи платформата. Шансът и те да ви последват се увеличава.
  6. Добави бутони за споделяне към другите популярни мрежи като Facebook, Twitter, Pinterest.
  7. Свържете блога си с Instagram.
  8. Задължително използвайте хаштагове. Tumblr юзърите използват хаштаговете, за да намират повече съдържание.
  9. Отговаряй на коментарите. Така ще създадете по-добра връзка с аудиторията си.
  10. Също така, трябва и вие да коментирате други постове. Така и другите ще виждат вашето мнение и шанса да ви последват ще се увеличи.

А вие използвате Tumblr за бизнеса си? Или за лични цели. Може да последвате bittsmart в Tumblr на следния адрес – tumblr.bittsmart.eu

Също така, може да споделите и вашите блогове в секцията за коментари.

Покажи любов
  • 3
    Shares

One Comment

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.