Мисията на социалната мрежа Facebook да завладее интернет набира все по-голяма сила. Днес компанията стартира своята нова опция за финансиране тип краудфъндинг. Тя ще бъде достъпна за неправителствените организации.
Те ще могат да стартират собствени кампании директно в своите facebook страници, да качват видео клипове, да събират средства и да споделят кампаниите в новинарския поток.
За сега от Facebook обявиха, че тази опция ще е ограничена единствено и само за страници на неправителствени организации.
Този ход на социалната мрежа е очакван след като е ясно на всички, че повечето средства, които се събират през краудфъндинг платформите като Kickstarter, Indiegogo, Crowdrise и други, стават именно благодарение на Facebook.
Опцията, която от Facebook пускат ще подпомогне още повече набирането на средства за най-различни проекти без реалното напускане на потребителите на социалната медия. Ясно е, че повечето проектосъздатели използват именно Facebook, за да рекламират набирането на средствата си в различните краудфъндинг платформи.
Краудфъндинг кампаниите във Facebook могат да бъдат по-лесно открити, да бъдат директно подпомогнати със средства и да бъдат по-лесно разпространявани от тези, които искат да помогнат.