• За нас
  • Контакти
  • Краудфъндинг 101
  • SIMpatichno.com
  • Аптраил Халил
  • Спортни стоки
  • Футболни прогнози
MarketKing.bg
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
  • Маркетинг
  • Реклама
  • Финанси
  • Успех
  • Бизнес
No Result
View All Result
MarketKing.bg
No Result
View All Result
Home Маркетинг

Elevator pitch – какво е това?

Аптраил Халил by Аптраил Халил
22/05/2013
in Маркетинг, Реклама
0

В английския език съществува един термин, който все по-често може да се чуе по целия свят, в това число и в България. „Elevator pitch”. Няма добър превод на български, но значението му е „кратко представяне на личността ви, в рамките на толкова време, колкото отнема на асансьора (возещ вас и потенциален работодател/клиент/бизнес партньор) да вземе няколко етажа”. В забързания свят на съвременния бизнес „elevator pitch”-ът е твърде важен инструмент на личния ви брандинг. Иначе казано, ако си подготвите правилните фрази, теоретично увеличавате в голяма степен шансовете си за бизнес.

Затова, добрият „pitch” съдържа максимално много полезна информация. Например, да си представим една ситуация. Вие сте млад специалист, завършили сте наскоро режисура и работите в продуцентска къща като асистент. Налага се да отидете с високопоставен човек от вашата бизнес сфера в неговия офис (примерно, закарали сте го със служебната кола след срещата му с вашия ръководител). Качвате се заедно в асансьора, за да отидете на седмия етаж и да вземете копие от наскоро продуциран клип. Вратите на асансьора се затварят и вашият спътник казва:

-Е, Джеки, каква е вашата история?

Правилно би било да отговорите по следния модел:

-Наскоро завърших режисура в този университет, спечелил съм 3 награди за младежки късометражни филми, обичам си работата и сега работя като асистент, докато се опитвам да пробия в сериозната режисура.

Ако имате късмет, може влиятелният ви спътник да реши, че има нужда точно от човек като вас и да ви отправи добро бизнес предложение. Защото е научил от вас важните неща – че имате подходящо образование, че сте достатъчно кадърен, да печелите награди, че горите за работата си и, че имате кариерни амбиции.

Естествено, всеки „elevator pitch” следва да е съобразен с реалната ситуация и вашите цели. Същественото обаче си остава едно – да имате готови кратки и ясни реплики, които носят важната информация за вашия събеседник. Не очаквайте някой да си губи времето с вас, ако не сте в състояние да му привлечете вниманието за няколко секунди. Всъщност, лесно е, ако сте подготвени.

Tags: bittsmartdomainelevatorelevator pitcheupitchбизнес партньорекаквокакво е товаклиентработодателтова
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Related Posts

Customer paying for order with phone and pin pad
Маркетинг

3 МОЩНИ психологически тактики, с които да продаваш ПОВЕЧЕ! 📈

Branding concept on a laptop screen
Маркетинг

Науката зад брандинга: Как брандовете ни карат да “мислим различно”?

Google Ads Smart кампании: какво е това и как може да се ползва?
Маркетинг

Google Ads Smart кампании: какво е това и как може да се ползва?

реклама на хазарт
Маркетинг

Как да рекламираш хазарт във Facebook?

Meeting room with marketing plan on whiteboard
Маркетинг

Как да структурираш дигитален маркетинг план стъпка по стъпка?

facebook marketing
Маркетинг

Facebook Campaign Budget Optimization: Всичко, което трябва да знаеш!

Next Post

Как социалните медии могат да помогнат или да навредят на вашата онлайн репутация? (инфографика)

Discussion about this post

MarketKing.bg

MarketKing.bg е онлайн издание за маркетинг, реклама, финанси, бизнес и предприемачество.

Последни

  • 3 МОЩНИ психологически тактики, с които да продаваш ПОВЕЧЕ! 📈
  • Науката зад брандинга: Как брандовете ни карат да “мислим различно”?

Търсене

No Result
View All Result
  • Бисквитки
  • Общи условия

Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забрането! 2013-2019 ©

No Result
View All Result
  • За нас
  • Контакти
  • Краудфъндинг 101
  • SIMpatichno.com
  • Аптраил Халил
  • Спортни стоки
  • Футболни прогнози

Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забрането! 2013-2019 ©

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.