• За нас
  • Контакти
  • SIMpatichno.com
  • Аптраил Халил
  • Спортни стоки
  • Ревю на Palms Bet
  • Намери си работа днес
  • Новини от Варна
MarketKing.bg
  • Маркетинг
    търсене на изтекли домейни

    Как да използваме изтекли домейни за SEO?

    Female Marketing Expert Using Laptop

    Сегментиране, таргетиране и позициониране – наръчник на маркетолога

    5 нокаут маркетингови стратегии, които да вземем от UFC

  • Реклама
    топ YouTube реклами за 2020 година

    Топ 10 най-гледани реклами в YouTube за 2020 година

    Кока-Кола

    Най-новата реклама на Кока-Кола ще те разплаче

    New York street during daytime

    10 билборда, които биха те накарали да спреш на магистралата

    Защо новата реклама на Nike е маркетингов шедьовър

  • Финанси
    Марк Кубан в Shark Tank

    Златните финансови съвети на Марк Кубан. Ето как да ги максимизираш!

    A silhouette of crude oil and natural gas in Northwest Oklahoma. silhouette

    Момчетата от Есекс: Как девет търговци печелят 660 милиона долара с отрицателната цена на петрола

    рефинансиране

    Рефинансирането – колко пари можем да спестим

    Dwelling, buying home, real estate and ownership concept - handsome man showing his key to new home

    Какво трябва да знаем за ипотечния кредит?

  • Успех
    Уорън Бъфет и съветите за успех и богатство

    10-те правила на Уорън Бъфет за трупане на богатство и успех

    man standing on top of rock mountain during golden hour

    Какво означава да си успешен човек и как да постигнеш успех?

    Какво можем да научим от Ед Катмъл: Геният зад филмите на Disney

    Businessman using laptop computer

    Подобрете маркетинг уменията си с тези пет основни книги

  • Бизнес
    man wearing black t-shirt close-up photography

    7 бизнес богове, на които искаме да приличаме като пораснем

    бизнес имейл бюлетини

    7 бизнес имейл бюлетина, към които да се абонираш веднага!

    Save money - gold coins

    10 причини за премахването на минималната работна заплата

    бизнес книги 2021

    5 бизнес книги, които да прочетеш през 2021 година! Номер 3 е епична!

No Result
View All Result
  • Маркетинг
    търсене на изтекли домейни

    Как да използваме изтекли домейни за SEO?

    Female Marketing Expert Using Laptop

    Сегментиране, таргетиране и позициониране – наръчник на маркетолога

    5 нокаут маркетингови стратегии, които да вземем от UFC

  • Реклама
    топ YouTube реклами за 2020 година

    Топ 10 най-гледани реклами в YouTube за 2020 година

    Кока-Кола

    Най-новата реклама на Кока-Кола ще те разплаче

    New York street during daytime

    10 билборда, които биха те накарали да спреш на магистралата

    Защо новата реклама на Nike е маркетингов шедьовър

  • Финанси
    Марк Кубан в Shark Tank

    Златните финансови съвети на Марк Кубан. Ето как да ги максимизираш!

    A silhouette of crude oil and natural gas in Northwest Oklahoma. silhouette

    Момчетата от Есекс: Как девет търговци печелят 660 милиона долара с отрицателната цена на петрола

    рефинансиране

    Рефинансирането – колко пари можем да спестим

    Dwelling, buying home, real estate and ownership concept - handsome man showing his key to new home

    Какво трябва да знаем за ипотечния кредит?

  • Успех
    Уорън Бъфет и съветите за успех и богатство

    10-те правила на Уорън Бъфет за трупане на богатство и успех

    man standing on top of rock mountain during golden hour

    Какво означава да си успешен човек и как да постигнеш успех?

    Какво можем да научим от Ед Катмъл: Геният зад филмите на Disney

    Businessman using laptop computer

    Подобрете маркетинг уменията си с тези пет основни книги

  • Бизнес
    man wearing black t-shirt close-up photography

    7 бизнес богове, на които искаме да приличаме като пораснем

    бизнес имейл бюлетини

    7 бизнес имейл бюлетина, към които да се абонираш веднага!

    Save money - gold coins

    10 причини за премахването на минималната работна заплата

    бизнес книги 2021

    5 бизнес книги, които да прочетеш през 2021 година! Номер 3 е епична!

No Result
View All Result
MarketKing.bg
No Result
View All Result

Кръстосани ремаркетинг кампании (Пълно ръководство)

Аптраил Халил by Аптраил Халил
in Маркетинг
0

Може да правиш всичко възможно, за да докараш посетители в сайта си и да ги конвертираш в купувачи. Може да разчиташ на маркетинг в търсещите машини, оптимизация на сайта за търсачки, Facebook реклами и други. Даже може да си удовлетворен от трафика, който получаваш в сайта си, но дали конверсиите са достатъчни? Струват ли си всички тези маркетинг инвестиции?

Използването на ремаркетинг (или ретаргетинг) за достигане до аудиторията с реклами, когато те са онлайн, може да помогне за подобряване на резултатите за конвертирането на повече от трафика получен в сайта. Когато един потребител види твоите ремаркетинг реклами, възможността той да се върне и закупи нещо от теб се увеличава многократно.

Проучвания показват, че посетителите на сайтове попаднали в тях чрез ремаркетинг кампании са със 70 процента по-склонни да направят нова поръчка от търговеца, който първоначално са посетили.

В този материал ще споделя с теб най-добрите техники за кръстосани ремаркетинг кампании, които ще увеличат конверсиите ти и ще подобрят резултатите на твоя бизнес.

Какви аудитории можеш да таргетираш чрез ремаркетинг?

В общи линии, ремаркетинг кампаниите позволяват да таргетираш хора, които са посетили твоя сайт или приложение, но не са стигнали до фазата за покупка, тоест, не са се превърнали в твои клиенти. Но, за разлика от традиционния начин за показване на реклами, при ретаргетинг кампаниите има няколко добри начина, при които да достигнеш до тези хора, които не са били конвертирани.

Твоите обикновени посетители

Един от най-популярните начини за ремаркетинг е чрез използване на „бисквитките“ в сайтовете. Те тракват информация за посетителите в мрежата, което ти дава шанса да им показваш реклами, за да се върнат при теб. Това е може би, едно от най-ефективните ретаргетинг стратегии, когато вече имаш известен трафик на уебсайта си, използвайки други форми на маркетинг.

Заинтересовани търсачи

Можеш да използваш технологията за ремаркетинг, за да показваш реклами на потребителите въз основа на това, което те търсят в различните търсачки като Google. Това означава, че можеш да разшириш обсега си за ремаркетинг реклама извън посетителите на сайта си, за да достигнеш до тези, които са проявили интерес към твоите продукти и/или услуги, като изрично са ги потърсили.

Чрез използване на търсещ ремаркетинг, посетителите са по-склонни да направят финална покупка, заради първоначалното си намерение за покупка и неговото специфично търсене онлайн. Продължавайки да се насочват реклами към тези хора, дори когато те не правят нови търсения, вдига възможността за поставяне на твоя бизнес пред техните очи, помагайки за увеличаване на аудиторията ти и генерирането на трафик.

Специфични потребителски списъци

Точно както ремаркетинга в сайтове, можеш да имплементираш ретаргетинг техники за потребители, за които вече знаеш, че се интересуват от твоята бизнес сфера. Това могат да бъдат хора, които вече са се абонирали за имейл абонамент или списъци с купони към твоя бизнес. Този тип ремаркетинг може да помогне за създаването на по-добра връзка между бранда и потребителя, както за увеличаването на лоялните клиенти на даден бизнес. Специфичните списъци гарантират, че рекламите ти достигат до хора, които вече имат интерес към продуктите или услугите ти.

Lookalike аудитории

Можеш да използваш ретаргетинг технологията за lookalike аудиториите с идеята да увеличиш своята целева аудитория. Lookalike дава възможност за рекламиране на хора, които не се интересуват активно от твоя бизнес продукт. Тази технология се използва най-често от рекламните мрежи на Google & Facebook като се използват техните данни за потребителите със сходни интереси на твоите посетители и фенове.

[highlight text=“Къде можеш да таргетираш своята аудитория?“ color=“blue“]

Разбира се, една обща кампания за ремаркетинг ще показва на потребителите реклами, тъй като те посещават различни настолни и мобилни сайтове в рамките на дадена рекламна мрежа. Но, има някои специфични сайтове и видове рекламни елементи, които могат да се използват, за да се гарантира, че твоите реклами достигат до потребителите, където те прекарват най-много време.

Мобилни приложения

Все по-често, рекламите трябва да съществуват извън обикновените уебсайтове, а именно и в мобилните приложения, където се увеличава времето прекарано от потребителите. И така, когато използващ дисплейна реклама специфична за мобилни потребители, ще ангажираш именно такива хора, които са със смартфоните си и ще ги насочваш към своя сайт или физическа локация.

Facebook

Използвайки специфичните Facebook реклами за ремаркетинг, имаш възможността да достигнеш до предишни посетители на сайта си, когато те използват социалната мрежа. С над един милиард потребители месечно, шансовете твоите посетители също да използват и Facebook се вдигат драстично. Това дава шанса да ги връщаш в сайта си, където те ще могат да направят своята първа или втора поръчка.

Pinterest

Ако твоята аудитория е в Pinterest, можеш да ретаргетираш твоите посетители чрез промотираните пинове, когато те използват десктоп сайта или мобилното приложение на социалната мрежа. Точно както Facebook, Pinterest позволява таргетиране по специфични списъци и lookalike аудитории за по-ефективно достигане до евентуалните проспекти.

[highlight text=“Как можеш да подобриш своите ретаргетинг резултати?“ color=“blue“]

Сега, когато покрихме кого и къде можеш да таргетираш чрез ремаркетинг кампаниите, ще ти споделя как можеш да подобриш ретаргетинг резултатите в своята маркетинг стратегия.

Ангажираност чрез креативност

Дори когато хората виждат твоите реклами на различни места или са редовни посетители на твоя сайт – те трябва да бъдат постоянно ангажирани. Използването на различни рекламни формати и честата промяна на рекламите ще ги държи свежи и нови. Често променяй изображенията, текстовете, форматите и офертите, за да дадеш шанс на повече хора да кликнат и да направят покупка.

Реализация на ремаркетинг кампаниите

Можеш да използваш conversion pixels, conversion zones или технология за следене на сайтове, за да разбереш как точно протичат ремаркетинг кампаниите ти.

  • Facebook Pixel: Този тракинг инструмент позволява създаването на ретаргетинг чрез специфични аудитории, оптимизиране на кампаниите и следене на Facebook конверсиите в сайта.
  • Conversion Zone: Зоните за преобразуване се използват заедно с обобщените данни за проследяване на физическия трафик от рекламите към определено местоположение.
  • Технология за следене на сайтове: Подобно на pixel технологията, тракингът за сайтове е код, който се слага в уебсайтовете, за да се следят трафика и конверсиите.

Финални думи

Ремаркетингът е един ефективен начин за засилване на ROI (return on investment) и разходно-ефективно достигане на заинтересованите потребители в мрежата. Но е важно да се имплементират ретаргетинг кампании и да се следят за резултатите, като се върви по маркетинг плана.

Ремаркетинг кампаниите работят, защото изграждат реклами, които първоначално са били открити от потребителите и могат да доведат до съзнателно вграждане на дадения бранд в съзнанието на клиентите.

Tags: бизнескакво е ремаркетингкакво е ретаргетингкръстосани ремаркетинг кампаниималък бизнесМаркетингпланремаркетингремаркетинг кампанииретаргетинг
Аптраил Халил

Аптраил Халил

Аптраил Халил или накратко Апи, е завършил бакалавърска степен в Икономически Университет Варна със специалност "Бизнес Информационни Системи". Възпитаник е на ПГИ "Д-р Иван Богоров" Варна и завършва специалност "Застрахователно и осигурително дело". Интересува се от маркетинг, реклама, технологии и финанси. В момента е съосновател на PRFirm и оглавява Search engine маркетинг отдела на фирмата.

Related Posts

търсене на изтекли домейни
Маркетинг

Как да използваме изтекли домейни за SEO?

Female Marketing Expert Using Laptop
Маркетинг

Сегментиране, таргетиране и позициониране – наръчник на маркетолога

Маркетинг

5 нокаут маркетингови стратегии, които да вземем от UFC

телефонни обаждания през Facebook
Маркетинг

Как да създадеш реклами във Facebook целящи телефонни обаждания?

person sitting on chair holding iPad
Маркетинг

10 супер нелепи фрази, които чувам като маркетолог!

Ред Бул енергийна напитка
Маркетинг

Невероятни уроци от маркетинга на Ред Бул!

Next Post

50 малки неща, които трябва да чуеш!

Discussion about this post

За нас

MarketKing.bg e специализирано издание за маркетинг, реклама и финанси. Нашата мисия е да предоставяме качествено съдържание за нашите читатели. Тук ще намериш различни анализи, инфографики, полезни съвети, добри практики и други интересни неща от света на маркетинга, рекламата и финансите.

Последни

  • Златните финансови съвети на Марк Кубан. Ето как да ги максимизираш!
  • Как да използваме изтекли домейни за SEO?
  • 7 бизнес богове, на които искаме да приличаме като пораснем
  • 7 бизнес имейл бюлетина, към които да се абонираш веднага!
  • 10 причини за премахването на минималната работна заплата

Последвай ни

Последвай

  • Бисквитки
  • Общи условия

Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Всички права запазени! 2013-2021 © Създадено с ❤ във Варна!

No Result
View All Result
  • За нас
  • Контакти
  • SIMpatichno.com
  • Аптраил Халил
  • Спортни стоки
  • Ревю на Palms Bet
  • Намери си работа днес
  • Новини от Варна

Копирането на съдържание от MarketKing.bg без разрешение е забранено! Всички права запазени! 2013-2021 © Създадено с ❤ във Варна!

Този сайт използва бисквитки. Продължавайки да ползвате този сайт, се съгласявате да бъдете траквани от бисквитки. Посетете Бисквитки за повече информация.