/ 

PASSWORD RESET

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.


REGISTER


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.


Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Tullamore Dew: The Parting glass

Една дъждовна буря и внезапната смърт на близък приятел може и да не изглеждат като обещаващи условия за ободряваща реклама на уиски, но това се случва в Ирландия, така че всичко има смисъл. Почти три минутното видео на ирландското уиски Tullamore Dew е създадено от нюйоркската агенция Opperman Weiss и е режисиран от Лорънс Дънмор.

Във видеото участват четирима мъже, които са облечени в черни костюми и се разхождат с чашки в ръце сякаш, за да възхвалят паднал приятел. Момчетата пеят една ирландска народна песен, която се казва “A Parting Glass”. Клипът е заснет в ирландската провинция. Прекрасна комбинация, нали?

В интервю за Fast Company арт директорът на рекламната агенция и съответно на кампанията на Tullamore Dew Пол Оперман споделя, че са искали да покажат нещо коренно ирландско в рекламата си за ирландския производител на уиски. Идеята е била да бъдат показани комбинацията от меланхолия и чувство за победа в едно видео.

“A Parting Glass” е втората кампания, която агенцията на Пол Оперман създава за своя ирландски клиент Tullamore Dew. Видеото се върти в момента в различни формати и страни. Може да си забелязал, че сега се върти и във видео платформата YouTube.

За нас от екипа на MarketKing, това едно от изключително сериозните попадения на рекламната сцена. Доста добра идея и изпълнение от страна на нюйоркската рекламна агенция Opperman Weiss.