Исус Христос показа доста впечатляващи маркетинг стратегии по негово време: превърна водата във вино, изцели слепите, нахрани огромната тълпа с хляб и риба. Но когато става дума за една от най-големите му „изяви“ той е обръща към канадците от 1one за създаването на една доста интересна концепция.
Като самостоятелна реклама видео клипът е доста добре направен. Жан–Рене Паренто, който е изпълнителен продуцент и сътрудник в 1one споделя: „С развитието на медиите и самото развитие на на хората, които стават все по-интелигентни, трябва да създадем нещо ново, което да изглежда по един невероятен начин.“
„Нашата идея е винаги да се отличаваме от останалите. За това създадохме тази реклама. За да покажем, че не е лошо да се правят подобни неща“, споделя още Жан-Рене.
В тази реклама ще видите как Исус и неговият маркетинг отбор се събират, за да измислят новите стратегии за действие. След като той вече е набрал известна популярност и е превърнал водата във вино, нахранил е гладните и дал зрение на слепите е време да се търсят нови стратегии. Трябва нов план за действие.
Така един от неговият екип предлага той да ходи по вода, стартирайки интересна дискусия в помещението, където са се събрали маркетинг „специалистите“. Но стига празни приказки. Просто се насладете на тази реклама и се надяваме и вие да я харесате, както ние.
Кредити:
- Клиент: 1one Production
- Агенция: lg2
- Вицепрезидент и криейтив директор: Marc Fortin
- Копирайтър: Philippe Comeau
- Директор: Pierre Dalpé
- Продуцент: Jean-René Parenteau
- Продукционна къща: 1one Production
- Музика и звуков дизайн: 1one Production
Ще се радваме да споделите и вашето мнение за тази интересна маркетинг кампания.