/ 

PASSWORD RESET

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.


REGISTER


Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.


Издание за маркетинг, реклама и финанси.

Всички Facebook таргетинг опции в една епична инфографика!

,
461 0

Един от най-силните аспекти на Facebook, от маркетингова и рекламна гледна точка, се крие в огромните количества от данни за аудиторията. През последните години компанията взе под внимание всяко харесване, споделяне, коментиране и го комбинира с всяка една информация за профилите – име, години, локация и други. Тъй като това се случи спокойно можем да кажем, че Facebook създаде един от най-добрите инструменти за мониторинг на аудиторията в интернет.

Простичко е. Facebook познава добре всеки един от нас, знае какво харесваме и поради тези причини маркетинг специалистите могат да използват тези неща за собственото си благо.

И докато всеки може да използва тази информация за собствени проучвания, има неща, които остават скрити или недостъпни заради общите условия. Като се има предвид всичко това, най-добрият начин да се възползваме максимално от дълбочината на данните в платформата е като използваме Facebook Ads.

И така, кои са интересите, по които може да се таргетира, използвайки Facebook Ads? Докато дълбочината на възможностите е почти безкрайна, екипа на WordStream са събрали заедно в тази инфографика цялата възможност от налични опции за таргетинг във Фейсбук Реклами.

Разбира се, има още опции, които не са добавени от тези можеш да насочиш хора въз основа на конкретните страници във Фейсбук, които те харесват, използвайки специфични търговски марки, но всички описани в графиката са достатъчно добри за една страхотна таргетинг кампания във Facebook.

Времето и усилията за разбиране на целевата аудитория на всеки бизнес са от ключово значение за последващия успех. Комбинацията на това с фейсбук реклами, където може да се фокусира върху отделен сегмент дава още по-голямата възможност до достигане до точния клиент.

facebook-ad-info

Коментирай

Your email address will not be published.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.